zaterdag 18 juli " Waterton National Park "

18 juli 2015 - Waterton Park, Canada

Vandaag begin begint de dag prachtig, een heerlijk zonnetje en de hele droog en 24 graden. Het was op tijd opstaan vandaag,  want om 7 uur  ( 15.00 uur  nederlandse tijd )hebben we geskyped met het thuisfront.  Ons pap mocht vandaag een dagje naar huis vanuit de revalidatie, het gaat super goed gelukkig.

Na het ontbijt zijn we weer naar Waterton gereden waar we op horseback riding gingen.  We zijn 3.5 uur met de paarden over de prairie,  de bergen in en 2x door een rivier gereden. Als toetje zagen we weer een beer, een Grizzly en een groep Elk.

We hebben geluncht bij de Lost Horse Creek, waar we ook nog even door/langs de rivier gelopen hebben.

Daarna zijn we nog een keertje naar de Red Rock Canyon gegaan. Dit keer was het door het mooie weer veel drukker,  maar we zijn een wandelpad opgelopen naar de Blackiston Falls, waar het niet druk was,  en een stukje verder werden de bergen weer rood, heel apart en erg mooi.

Tot slot zijn we naar het Upper Waterton Lake gelopen, als we daar nog 4.3 km hadden doorgelopen waren we de Amerikaanse grens overgegaan. Zo zuidelijk ligt Waterton dus. De foto's van dit weekend zet ik maandag online, want ik kan hier alleen maar een reisverhaal schrijven.