zondag 19 juli

20 juli 2015 - Waterton Park, Canada

Deze ochtend was Henri gelukkig weer opgeknapt na 12 uur slaap, hij werd gisteren tijdens het eten niet lekker, hoogstwaarschijnlijk van de sterke wind die hier waait in combinatie met de zon.

We zijn begonnen met een flinke wandeling, de Bears Hump, hij was niet lang, maar 2 km heen en terug, maar wel 250 m. omhoog.

Daarna hebben we diverse vieuwpoints gehad langs Cameron Creek en zijn we naar Cameron Lake gereden. Daar hebben we een waterfiets gehuurd en zijn we het meer opgegaan. Aan het einde van het meer ben je weer in de Verenigde Staten.

Vervolgens hebben we een korte wandeling van 1 km gedaan naar Akamina Lake.

En toen een wandeling van 3 km langs Cameron Lake wat een stuk sneller ging en minder vermoeiend dan het waterfietsen.

Op de weg terug weer een paar vieuwpoints gehad en de laatste keer tanken in Pincher Creek en koffie want we rijden via de Cowboy Trail terug en dat zijn een paar honderd km zonder tankstations ect. Een mooie weg door de prairie met aan de linkerkant de Rock Mountains.
Rond 20.00 uur hebben we in Cochrane bij de DQ wat gegeten waarna onze weg naar huis vervolgden, nog ongeveer 2 uur.
Na 1400 km in 3 dagen gereden te hebben waren we iets na tienen weer terug.

1. Tina Rutten:
    20 juli 2015
    mooi dat wij zo een beetje jullie vakantie

kunnen volgen

heel veel groeten van hier aan allemaal daar.